poniedziałek, 14 lipca 2014

Prezentujemy nowe ubranka :)

Dzisiejsza notka pisana jest dość spontanicznie. Ostatnie dni mam dość mocno "napięte". Szykuję się do długiego wyjazdu, sprzątam w pokoju (sama już nie wiem co mam w szafkach), pakuję się, a nawet... Ogarniam szycie! Robótki ręczne są moim słabym punktem. Ledwo co udaje mi się połączyć ze sobą dwa kawałki materiału tak, aby nie rozpadły się po chwili. Na szczęście moja babcia pomaga mi we wszystkim. Dzięki niej powoli zaczynam uczyć się szycia na maszynie itp. Być może kiedyś dorównam jej umiejętnościami krawieckimi :D
Notka pisana jest o pierwszej w nocy. Wcześniej nie znalazłam czasu aby napisać ją w miarę porządnie. Na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia. Więc zgodnie z zapowiedzią - dziś pokażę resztę ubranek od Megu-chan! :)






Niestety blogspot strasznie "zjadł" jakość zdjęć nad czym ubolewam. Jednak nic tu się nie zaradzi. Trzeba cieszyć się tym co jest. Pociesza mnie myśl, że "zawsze mogło być gorzej".
Na początku wspomniałam, że powoli uczę się szyć. W następnej notce pokażę komplecik który wspólnymi siłami uszyłam z babcią. Jeżeli pogoda pozwoli, to będzie to plenerek. Więc do następnej notki!




Na samym końcu chcę również podziękować za wszelkie komentarze i obserwacje. Jest to strasznie motywujące i naprawdę zachęca do dalszej pracy nad blogiem. Jestem bardzo wdzięczna za KAŻDY komentarz :)

3 komentarze:

  1. Zdjęcia są prześliczne, moja mama uznała, że Aria i Twoje zdjęcia powinny znaleźć się w katalogu mody ^^ 3 i 4 zdjęcia - obłędne. Dzięki Twoim zdjęciom, chyba też skuszę się na ubranka od Magu. Zwłaszcza przypadł mi do gustu 1 komplet z tego postu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aria wygląda pięknie w tych ubrankach, pasują jej takie kolory. Masz piękna lalkę i robisz naprawdę fajne zdjęcia, miło mi zaglądać na Twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że niby popsuł jakość, zdjęcia są super!
    Kocham Arię! Możesz jej to przekazać :)

    OdpowiedzUsuń