środa, 6 sierpnia 2014

(?) Aria (?) w czarno-białej odsłonie :)

Witam ponownie! :)
Wróciłam już z Mazur. Trudno było mi pożegnać się z ciepłymi jeziorami jednak lubię posiedzieć trochę w domu. Podczas wyjazdu udało mi się uszyć kilka rzeczy. Między innymi długą, kwiecistą spódnicę i obcisłą, czarną sukienkę bez ramiączek.To drugie powstało w pewnym sensie przez przypadek. Znalazłam ładny, elastyczny kawałek materiału. Trochę przycięłam, zszyłam i... Gotowe! Mimo tego, że nawet małe dziecko potrafiłoby zrobić coś takiego sukienka całkiem mi się podoba :)
Niedawno odkryłam magię czarno-białych zdjęć. Uważam, że nadają zdjęciom charakteru. Więc od razu jak wróciłam do domu chwyciłam za aparat i poleciałam robić zdjęcia. Mam nadzieję, że wyglądają całkiem znośnie ;)









W ostatniej notce poinformowałam również o tym, że będę pracowała nad przemianą Arii. Więc zapadła pierwsza decyzja: imię. "Aria" kojarzy mi się ze słodką dziewczynką. Nie tak mi się widzi moja pullipka. Nie potrafię się również przyzwyczaić do tego imienia, nie pasuje mi gdy na nią patrzę. Klamka zapadła. Teraz szukam takiego imienia, które będzie dla niej wręcz idealne. Po dłuższym namyśle wybrałam trzy imiona: Jade, Nepeta i Aradia. Każde z tych imion będzie moim zdaniem pasowało do (?) Arii (?). Jednak tu pojawia się kolejny problem: które wybrać? Czekam więc na wasze zdanie :)
Pozdrawiam, i do następnej notki! :)

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia są genialne, po prostu olśniewające <3 Jestem za imieniem Jade. Spokojnie może to być skrót od... Geraldine ^~^ *fanka filmów z Marilyn Monroe tak bardzo* Pozdrawiam, ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, Twojej pannie (pisze tak bo nie wiem jak teraz ją nazywać) bardzo ładnie w czarno-białych kolorach. :) Mi również najbardziej podoba się imię Jade. ;3 Pasuje jej. ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudny wybór ;) śliczny wig, on miał tak oryginalnie grzywkę czy obcięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. ^-^ Najbardziej podoba mi się chyba 6. Twoja lalka to naprawdę wdzięczna modelka.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aradia jest świetne, brzmi fajnie :). Zdjęcia są śliczne, najbardziej podoba mi się ostatnie :3.

    OdpowiedzUsuń