niedziela, 26 października 2014

Powraca systematyczność na blogu! :)

Minął ponad miesiąc od poprzedniego posta. Znacznie zaniedbałam bloga, nie jestem z tego powodu dumna. Miałam małą "pauzę" jeśli chodzi o twórczość. Nie chciało mi się szyć (raczej próbować), robić zdjęć, pisać postów... Nie miałam żadnych pomysłów, a na siłę nic nie chciałam robić. Dodatkowo odpowiadał za to brak wolnego czasu. Szkoła, natłok prac domowych... Weekendy zwykle poświęcałam na odpoczynek czy wypady ze znajomymi. Jednak ostatnio skorciłam się i wręcz zmusiłam do tego by usiąść i napisać kolejną notkę. OTO JESTEM!
Podczas tej przerwy udało mi się zrobić trochę zdjęć. Co prawda nie należą one do najlepszych, ale lepsze to niż dalsze zaniedbywanie bloga. Ostatnio poczułam dziką potrzebę by napisać tę notkę (wyrzuty sumienia przez zaniedbanie bloga?). Nie miałam niestety pod ręką aparatu, więc musiałam zadowolić się moimi "archiwalnymi" zdjęciami.






Jak dobrze powrócić do blogowania. Teraz postaram się dodawać posty systematycznie i nie robić większych przerw. Zaplanowałam sobie kilka sesji do wykonania i będę je realizować tak, by nie narobić zaległości na blogu. Jak na razie zaplanowałam między innymi sesję Halloweenową. Przymierzam się również do zakupu wiga dla Nepety i... Nowej lalki. Nie powiem jaki model sobie wypatrzyłam, jak na razie chcę, by pozostało to tajemnicą ;)
Zatem do następnego posta! Być może uda mi się coś uszyć, pokazałabym wtedy swoje wypociny :3

5 komentarzy:

  1. te lalki zawsze trochę mnie przerażają, ale są tak śliczne, że normalnie nie mogę się powstrzymać :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że bardzo fajne te zdjęcia! Twoja Panna jest śliczna. =^^=

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia <3 Nepeta jest śliczna i pasuje jej bardzo ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń